نصب داربست فلزی فوری و ارزان دریاچه چیتگر

نصب داربست دریاچه چیتگر
محله دریاچه چیتگر از محله‌های جدید شهر تهران می باشد و به دلیل اماکن تفریحی‌ و خوش آب و هوا بودن این محله توجه فراوانی را به خود جلب کرده و به محله‌ای محبوب برای خرید خانه و اجاره آپارتمان تبدیل شده است. محله دریاچه خلیج فارس در منطقه ۲۲ و شمال غربی تهران واقع شده است. دسترسی این محله و امکانات دریاچه چیتگر از جمله مراکز تفریحی دریاچه چیتگر باعث اقبال به این محله جدید شده است.

دسترسی محله دریاچه چیتگربه اطراف به ترتیب از غرب به شهرک آتی‌شهر، از شرق به گلستان غربی، از جنوب به آزادشهر و از شمال به شهرک شهید باقری محدود می‌شود.

به دلیل وجود اماکن تفریحی و خوش آب و هوا بودن این محله افراد زیادی را به خود جلب کرده است. و پیشرفت این منطقه باعث بالا رفتن قیمت مسکن در این محله پرطرفدار شده است بازه قیمتی این محله نوساز متوسط رو به بالا می باشد و با توجه به ساخت برج ها و مراکز تجاری تفریحی اطراف این محله امکان رشد قیمت آن در آینده نیز وجود دارد. محله دریاچه خلیج فارس به عنوان محله‌ای جدید بسیار مورد توجه انبوه سازان بوده و ساختمان‌های بلندی در این محله به چشم می‌خورند که برای سکونت مناسب هستند. دسترسی به دریاچه چیتگر و امکانات این محله از جمله مراکز تفریحی دریاچه سبب اقبال عمومی به این محله شده‌ است.

تاریخچه این محله به این صورت بوده است که خانواده فرمانفرمایان و فیروزگر مالک زمین‌های محدوده‌ی چیتگر و وردآورد بودند. پس از پیروزی انقلاب اسلامی، این زمین‌ها ملی شدند و بخشی از آن‌ها به سازمان زمین شهری واگذار شده است. در حال حاضر بخشی از زمین‌های این محدوده شخصی هستند و باقی زمین‌ها در تملک تعاونی‌ها قرار دارد.

در ابتدا این محله به دلیل قرارگرفتن در جوار بوستان چیتگرتهران، به همین نام معروف شد. این محله نیز ابتدا به نام دریاچه چیتگر شناخته می‌شد اما به دلیل شباهت‌هایی با نقشه ایران و فداکاری شهیدان در دفاع مقدس، به دریاچه خلیج فارس تغییر نام داده شد. البته این محله هم به دریاچه چیتگر و هم به دریاچه خلیج فارس هنوز نام برده می شود

با وجود برج های نوساز، این محله همچنان ظرفیت ساخت‌وساز دارد و رشد ساختمان‌سازی درمحله دریاچه چیتگر در حال پیشرفت است. این محله هم به مترو و هم اتوبوس های شهری دسترسی دارد همچنین مراکز تجاری قدرتمندی نیز در این محله قرار دارند که باعث شده است که این محله به یکی از قطب های مراکز تجاری تهران تبدیل شود.

نصب داربست فوری دریاچه چیتگر
شعبه اصلی داربست نما پایدار در جوار محله چیتگر یعنی محله شهرک راه آهن قرار دارد با فعالیت مجموعه پایداردر این منطقه سابقه درخشان و بسیار طولانیرقم خورده است و رضایت ۱۰۰ درصدی همشهریان عزیز محله دریاچه چیتگر را براورده نموده است. گروه داربست پایدار از سابقه طولانی در زمینهنصب داربست دریاچه چیتگر و اجاره داربست فلزی در دریاچه چیتگر به صورت انبوه بوده است مجموعه داربست پایدار شرایطی را فراهم نموده تا مشتریان عزیز این محله خوش آب و هوا بتوانند مستقیم با کارشناسان مجموعه ارتباط برقرارنموده و با خیالی آسوده نصب و اجرای داربست خود را به دست مجموعه پایدار بدهند .

خدمات داربست نما پایدار در محله چیتگر : نصب داربست ساختمان ها و نصب داربست برج های اداری و مسکونی محله چیتگر ، نصب داربست مساجد و مدارس چیتگر ، نصب داربست نمایشگاه و نصب سازه های مصنوعی و غیره که با تیمی باتجربه که درمجموعه پایدار فعالیت می‌کنند نصب و اجرا می‌شود. داربست پایدار در تمامی محله های دریاچه چیتگر نصب و اجرای داربست را انجام می دهد در اینجا به مناطق پوشش داده شده جهت نصب داربست می پردازیم : نصب داربست درچیتگر شمالی ، نصب داربست در چیتگر جنوبی ، نصب داربست در شهرک صدرا ، نصب داربست در شهرک چشمه ، نصب داربست در برج های خاتم ، نصب داربست در بلوار کوهک ، نصب داربست در شهرک شهید خرازی ، نصب داربست در مجتمع پارلمان ، نصب داربست در مجتمع بهاران و در تمام مناطق دریاچه چیتگر به طور مستمر اجرا می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *