نصب داربست فلزی فرمانیه

محله فرمانیه تهران در محدوده‌ی شمال شرقی پایتخت واقع شده است. این محله در منطقه یک شهرداری تهران قرار گرفته است و از شمال با خیابان موحد دانش، میدان شهدای ارتش، خیابان بازدار، خیابان لواسانی، خیابان بوستان، خیابان نارنجستان یکم، خیابان جهانبخش نژاد، خیابان بدیعی و خیابان مسجد جامع، از شرق با خیابان لنگری و از غرب با بزرگراه صدر، خیابان دیباجی جنوبی و خیابان پاشا ظهری محدود شده است و با محله‌های ‌پاسداران، اختیاریه، کاشانک، داراباد، اراج، دزاشیب، چیذر، حصار بوعلی مجاورت دارد. این محله در محدوده‌ی طرح ترافیک و زوج و فرد قرار نگرفته است و از اماکن مهم این محله می‌توان به مرکز خرید آرتمیس، رستوران ایتالیایی دلچه ویتا، رستوران جوان، مرکز خرید کوهستان، بوستان صدر، بوستان نارنجستان، پارک سنبل، استخر الغدیر و رستوران قاراشی همایون اشاره نمود.

شاید بسیاری از دوستداران تاریخ ، اسم خانواده فرمانفرمانیان را حداقل یک مرتبه شنیده باشند ، این خانواده که از ثروتمندترین و مشهورترین خانواده های قاجاریه به حساب می آمدند موسس منطقه ای می باشند که ما آن را امروزه به عنوان فرمانیه میشناسیم. این محله که قدمتی ۲۰۰ ساله دارد روند رشد خود را پس از انقلاب اسلامی آغاز نمود و از آن پس بستری خارق العاده برای ساخت برج های مجلل به حساب آمده است.
محله فرمانیه مملو از خیابان های زیبا و سر سبز است که انتخاب بهترین خیابان بین آن ها به نظر امری بسیار دشوار میباشد از این رو در این بخش بر آن شدیم برخی از مهم ترین خیابان های این محله پر طرفدار را برای شما مشخص کرده و به شما کمک کنیم تا بین آن ها خودتان بهترین نمونه را انتخاب نمایید!

بسیاری از ساکنین محله فرمانیه بر این باور هستند که فرماینه شرقی از نظر شرایط فرهنگی ، اجتماعی و حتی قیمت زمین بسیار مرقوب تر از فرمانیه غربی است. این مسئله تحت تاثیر ساخت و ساز بهتر و افدامات شهرداری این محله میباشد که در طی سال ها توانسته با عملکرد فوق العاده شرایط بسیار مطلوبی را برای این منطقه ایجاد نماید. محله فرمانیه به صورت کلی به دو بخش شرقی و غربی تقسیم می شود که به گفته شهرداری این محله فرمانیه شرقی از چهار راه فرمانیه آغاز شده و به چهار راه کامرانیه ختم میشود.

داربست فرمانیه
محله فرمانیه یکی از محله های قدیمی و شمالی شهر تهران است که داربست نما پایدار در این محله سالها فعال بوده است و پروژه های فراوانی در این منطقه شمالی شهر تهران اجرا نموده با فعالیت مجموعه نما پایدار در این منطقه سابقه درخشان و بسیار طولانی رقم خورده است و رضایت صد درصدی همشهریان این محله شمالی شهر تهران را برآورده نموده . گروه داربست نما پایدار از سابقه طولانی در زمینه نصب داربست فرمانیه و اجاره داربست فلزی در فرمانیه که به صورت انبوه بوده است داراست.

مجموعه پایدار شرایطی را فراهم نموده تا مشتریان عزیز این محله شمالی شهر تهران بتوانند به صورت مستقیم با کارشناسان مجموعه ارتباط برقرارنموده و با خیالی آسوده نصب و اجرای داربست خود را به دست این مرکز بدهند .

خدمات داربست نما پایدار در محله فرمانیه : نصب داربست ساختمان ها و نصب داربست برج های اداری و مسکونی فرمانیه ، نصب داربست مساجد و مدارس فرمانیه ، نصب داربست نمایشگاه و نصب سازه های مصنوعی و غیره که با تیمی باتجربه که درمجموعه پایدار فعالیت می‌کنند نصب و اجرا می‌شود. داربست پایدار در تمامی محله ها و خیابان های محله فرمانیه نصب و اجرای داربست را انجام میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *