نصب داربست فلزی در شهرزیبا

نصب داربست شهر زیبا
شهر زیبا محله‌ای در حوالی روستای کن است. این منطقه حدود ۵۰ سال پیش توسط دولت احداث شد. در حوالی دههٔ ۳۰ دولت اقدام به ساخت آپارتمان برای مستشاران خارجی کرد؛ اما این آپارتمان‌ها مورد پسند آنان قرار نگرفت. دولت تلاش کرد که با کمترین قیمت این آپارتمان‌ها را به مردم بفروشد. اکنون حدود نیم قرن از رونق گرفتن شهرزیبا میگذرد و این منطقه مورد توجه افرادی که به آب‌وهوای تمیز و سالم نیاز دارند، قرار گرفت.

شهر زیبا از شرق به محله جنت آباد ، از شمال به محله شهران ، از غرب به محله دهکده المپیک و از جنوب به محله بلوار فردوس غرب متصل می شود.

بلوار تعاون از معروف ترین بلوارهای محله شهر زیبا میباشد. بلوار تعاون خیابانی است که از میدان شهر زیبا شروع و تا بزرگراه حکیم ، بلوار الهام در بلوار فردوس ختم می شود. بلوار تعاون محله های سازمان آب و شهر زیبا را از اندیشه شمالی نیز جدا کرده است.در حال حاضر نام جدید بلوار تعاون ، بلوار جوانمردان است.

۵۰ سال قبل، محله‌ای در زمین‌های کن جنوبی ساخته شد که اهالی به آن کوی کن می‌گفتند. بعدها به دلیل زیبایی آپارتمان‌ها و شهرک ساخته شده، به شهرزیبا معروف شد. در واقع شهرزیبایی‌ها رکورددار زندگی مدرن و آپارتمان‌نشینی در تهران هستند. شهر زیبا محدوده‌ای از روستای کن و سنگلاخی و غیرقابل کشت و زراعت بود.

اوایل دهه ۳۰ که اولین شهرک تهران ساخته شد، برای مردمی که در خانه‌های ویلایی زندگی می‌کردند، جذاب و خواستنی نبود. حتی سازمان مسکن سعی کرد قیمت پیش‌فروش آپارتمان‌ها را کمتر از قبل کند. تنها چند خانوار اقدام به خرید این آپارتمان‌ها نمودند. پس از چندی به دروغ پارچه‌هایی روی آپارتمان‌ها زده شد با این عنوان: ” فروخته شد” . سازمان مسکن برای تهییج و تحریک مردم این اقدام را انجام داد. البته این اقدام موثر واقع شد و کم کم فروش آپارتمان‌ها رونق گرفت.

داربست در شهر زیبا
محله شهر زیبا یکی از محله های قدیمی و غربی پایتخت است که داربست نما پایدار در این محله سالها فعال بوده است و پروژه های فراوانی در این منطقه غربی شهر تهران اجرا نموده با فعالیت مجموعه نما پایدار در این منطقه سابقه درخشان و بسیار طولانی رقم خورده است و رضایت صد درصدی همشهریان عزیز این محله قدیمی تهران را برآورده نموده . گروه داربست نما پایدار از سابقه طولانی در زمینه نصب دابست شهر زیبا و اجاره داربست فلزی در شهر زیبا که به صورت انبوه بوده است داراست.

مجموعه داربست نما پایدار شرایطی را فراهم نموده تا مشتریان عزیز این محله قدیمی شهر تهران بتوانند به صورت مستقیم با کارشناسان مجموعه ارتباط برقرارنموده و با خیالی آسوده نصب و اجرای داربست خود را به دست مجموعه پایدار بدهند .

خدمات داربست نما پایدار در محله شهر زیبا : نصب داربست فوری ساختمان ها و نصب داربست برج های اداری و مسکونی شهر زیبا ، نصب داربست مساجد و مدارس شهر زیبا ، نصب داربست نمایشگاه و نصب سازه های مصنوعی و غیره که با تیمی باتجربه که درمجموعه پایدار فعالیت می‌کنند نصب و اجرا می‌شود. داربست نما پایدار در تمامی محله ها و خیابان های محله شهر زیبا نصب و اجرای داربست فلزی را انجام میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *